Termeni & Condiții
TERMENI SI CONDITII GENERALE
1. DATE DE BAZĂ ȘI APLICAREA TERMENILOR
Termenii și condițiile generale de afaceri (în continuare: Termeni) determină condițiile de cumpărare și vânzare a bunurilor și serviciilor în magazinul online Kiddo World, accesibil la link-ul: https://www.kiddo-world.si/, care este deținută de societatea Alma Trade d. o. o. (în continuare: magazin sau furnizor online).
Identitate: Alma Trade d. o. o.
Reprezentant legal: Aljoša Zorman, director
Adresa companiei: Brodišče 9, 1236 Trzin Slovenia, UE
Număr de înregistrare: 8102279000
Cod fiscal: SI 20992882
Pasibil de TVA: DA
IBAN: SI56 1010 0005 9725 223 (INTESA SANPAOLO d.d.)
SWIFT: BAKOSI2X
Infiintata: 04.12.2017
Autoritatea de înregistrare: Tribunalul districtual din Ljubljana, Slovenia, înregistrată sub Srg 815175000 din 04.12.2017.
E-mail: info@kiddo-world.com
Site: https://www.kiddo-world.si/
Fiecare cumpărător este obligat să furnizeze datele necesare la plasarea unei comenzi, care sunt procesate și stocate în conformitate cu legislația slovenă (protecția datelor cu caracter personal este reglementată de un document separat disponibil aici). Acești Termeni și Condiții se aplică cumpărătorilor care sunt persoane fizice, precum și persoanelor juridice, prin care condițiile de retragere din contract și garanțiile de conformitate a bunurilor se aplică numai consumatorilor (o persoană fizică care achiziționează sau utilizează bunurile în scopuri din afara activitatea sa profesională sau lucrativă).
Cumpărătorul este de acord cu acești Termeni și este pe deplin de acord cu aceștia atunci când confirmă că s-a familiarizat cu aceștia într-o fereastră specială înainte de a plasa comanda. Acești Termeni și Condiții fac, de asemenea, parte integrantă din contractul de vânzare dintre cumpărător și furnizor pentru produsele achiziționate de către cumpărător în Magazinul Online.
2. PROTECȚIA CONSUMATORILOR
Magazinul online funcționează în conformitate cu Legea privind protecția consumatorului (ZVPot-1), dar în același timp suntem obligați și de Codul obligațiilor (OZ) și Legea privind comerțul electronic pe piață (ZEPT). In cazurile in care conditiile nu sunt specificate in Termeni si Conditii, se aplica automat prevederile legale.
3. PREȚURI
Prețurile produselor din Magazinul Online sunt indicate în euro (EUR) și sunt valabile la momentul plasării comenzii și nu au o valabilitate prestabilită. Preturile includ TVA. Prețurile produselor nu includ taxele poștale sau Procesarea comenzilor. Contractul de cumpărare dintre furnizor și cumpărător se încheie în momentul în care cumpărătorul primește o notificare prin e-mail că comanda a fost acceptată. Din acest moment, toate prețurile și celelalte condiții sunt fixe și se aplică atât furnizorului, cât și cumpărătorului. Promoțiile și reducerile sunt definite în Magazinul Online și se aplică produselor marcate pentru o anumită perioadă. Promoțiile și reducerile sunt excluse și nu se adună. Prin confirmarea achiziției, cumpărătorul se obligă simultan să plătească comanda.
4. CODURI PROMOȚIONALE
Din când în când, furnizorul poate oferi clienților un cod promoțional care se aplică produselor individuale, unui grup de produse sau întregii achiziții, în funcție de codul promoțional individual și de condițiile care se aplică fiecărei promoții. Clientul poate obține un cod promoțional de ex. printr-un cod generat de influenți (influenceri), la achiziție în volum, mesaj de e-mail, pe un card primit în expedierea primită, prin rețeaua Facebook sau Instagram, în funcție de promoția în sine. Clientul poate introduce codul promotional in campul corespunzator al magazinului online, doar un singur cod promotional poate fi folosit pentru o singura achizitie. Codul promoțional este dedus automat din valoarea comenzii. Toate codurile promoționale sunt limitate în timp, iar în dreptul lor este indicată data de valabilitate a acestora. In cazul in care cumparatorul foloseste un cod promotional, iar ulterior comanda este anulata dupa vointa sa, se retrage din contract sau codul promotional nu mai este valabil, nu mai poate folosi acest cod promotional. Codul promoțional nu poate fi schimbat în numerar.
5. TIPURI DE UTILIZATORI
Cu o înregistrare unică în Magazinul Online prin e-mail, vizitatorul devine oaspete, iar cu o înregistrare confirmată în Magazinul Online, acesta devine membru. Atât invitatul, cât și membrul (denumit în continuare utilizatorul) dobândesc dreptul de cumpărare în magazinul online. Vizitatorul se poate înregistra ca membru și online ca oaspete.
La înregistrarea în Magazinul Online ca membru al Magazinului Online, vizitatorul obține un nume de utilizator care este același cu adresa sa de e-mail și o parolă. Numele de utilizator și parola membrului sunt determinate fără ambiguitate și legate de datele introduse.
Utilizatorul înregistrat este, de asemenea, responsabil pentru protecția datelor cu caracter personal prin asigurarea securității numelui de utilizator și parolei sale. În cazul în care un utilizator înregistrat descoperă un abuz sau orice alt fel de manipulare a contului său de utilizator de către o terță parte, acesta ar trebui să notifice imediat furnizorul la: info@kiddo-world.com, astfel încât să putem anula temporar contul de utilizator și, prin urmare, să prevenim abuz în continuare.
6. COMANDA ŞI ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI
Produsele pot fi comandate online 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. Clientul selectează și comandă produse care sunt clasificate în categorii individuale de vânzări. Acceptăm comenzi în magazinul online Kiddo World, care poate fi accesat la următorul link: https://www.kiddo-world.si/. Ne rezervăm dreptul de a dezactiva magazinul online, de a dezactiva accesul la acesta din cauza unor probleme tehnice sau de altă natură sau întreținere, ceea ce înseamnă și dezactivarea utilizării magazinului online. În cazul unor probleme tehnice în magazinul online, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile care au fost afectate de eroarea tehnică. În cazul anulării comenzilor, vă vom anunța cât mai curând posibil și vă vom informa cu privire la pașii următori.
Contractul de cumparare intre furnizor si cumparator se incheie in Magazinul Online in momentul in care furnizorul trimite cumparatorului primul email de confirmare a comenzii acestuia. Acordul de cumpărare (adică primul mesaj electronic despre starea comenzii) este stocat electronic pe serverul furnizorului și este disponibil consumatorilor la cererea scrisă a acestora.
După transmiterea fiecărei comenzi, cumpărătorul primește o notificare prin e-mail că comanda a fost acceptată. Contine toate informatiile despre cumpararea facuta de cumparator.
7. DESCRIEREA PROCEDURII TEHNICE DE ACHIZIȚIE
Consumatorul finalizează cu succes depunerea comenzii după 4 pași de bază în procesul de cumpărare. Pentru a plasa cu succes un produs în coșul magazinului online, consumatorul apasă pe pictograma „Adaugă în coș” iar produsul este plasat sub coșul de cumpărături online în același moment. Dacă dorește să continue achiziția, consumatorul poate alege opțiunea „Mergi în coș”, unde poate continua achiziția făcând clic pe butonul „Continuă achiziția” sau finaliza achiziția făcând clic pe „Finalizare achiziție”.
Pașii din procesul de cumpărare sunt următorii: COȘ, INFORMAȚII, LIVRARE, PLATA, REVIZ. În coș, consumatorul poate vedea conținutul coșului, cantitatea produselor selectate, suma fără TVA, economiile și plata împreună cu TVA. Consumatorul continuă procesul de cumpărare făcând clic pe butonul „Informații”. În a doua etapă a procesului de cumpărare, consumatorul finalizează achiziția ca „Finalizare rapidă a achiziției” prin intermediul platformei PayPal sau introduce datele pentru adresa de livrare. În acest pas, există și posibilitatea valorificării codului promoțional. Continuați cu procesul de cumpărare făcând clic pe butonul „Livrare”. În acest pas, este selectată metoda de livrare. În continuare, procesul continuă în „Plată”. În acest pas, consumatorul selectează metoda de plată și finalizează procesul de cumpărare prin revizuirea comenzii. În „Prezentarea Comenzii” puteți vedea produsele din comandă, cantitatea produselor, prețul produselor, eventualele reduceri aplicate și adresa consumatorului.
Când se face clic pe confirmarea comenzii, un mesaj automat este declanșat și afișat pe ecranul consumatorului. În acest mesaj, consumatorul primește un mulțumire pentru comandă, informații de contact în cazul unor întrebări suplimentare despre comandă.
Consumatorul are opțiunea de a schimba oricând atât produsele din coș, cât și datele personale. In pasul „Cos”, consumatorul poate sterge produsele pe care le-a pus in cos prin apasarea pictogramei „cos”. Făcând clic pe link-ul „continuați cumpărăturile”, acesta selectează produse suplimentare în magazinul online și corectează astfel eroarea privind marfa comandată. Consumatorul poate corecta datele personale la introducerea datelor în orice moment la plasarea unei comenzi. Faceți acest lucru apăsând săgeata înapoi a browserului.
8. MODALITATE DE PLATĂ
Oferim următoarele metode de plată în Magazinul Online:
a) Plata la colectare
Ramburs la livrare este plata în numerar la ridicarea coletului. În acest caz, predați numerar curierului serviciului de livrare care ne livrează coletele, iar serviciul de livrare va efectua plata pentru dvs. Serviciul de livrare poate percepe și o taxă pentru plată.
b) PayPal
Puteți efectua plata cu un cont de utilizator PayPal activ sau pur și simplu introducând informațiile cardului dvs. de credit pe site-ul PayPal, unde sistemul nostru vă va redirecționa. PayPal vă permite să utilizați serviciul chiar dacă nu aveți un cont de utilizator la ei.
c) Cu un card de plată prin sistemul Mollie
Alegeți cardul de plată corespunzător din listă. Puteți alege dintre următoarele: Maestro, Mastercard, Visa, American Express. Pentru a utiliza carduri de plată, verificați la banca dvs. dacă cardul cu care doriți să plătiți este activat pentru plata online.
d) Prin sisteme de plată
Plățile pot fi efectuate prin sistemele de plată Klarna, Przelewy24, Apple Pay, Google Pay, Sofort, Giropay.
După livrarea și plata articolelor comandate, furnizorul trimite și o factură pe adresa de e-mail a cumpărătorului. Pretul si toate costurile legate de achizitie sunt detaliate pe factura. Cumpărătorul este obligat să verifice corectitudinea datelor înainte de plasarea comenzii.
În funcție de metoda de plată aleasă, cumpărătorul poate suporta costuri suplimentare (de exemplu, plata unei taxe suplimentare, care depinde de furnizorul de servicii de plată), care nu sunt incluse în preț. La plata prin transfer bancar, cumpărătorului i se pot percepe costurile transferului bancar, a căror valoare depinde de suma percepută de banca cumpărătorului.
9. POSTALE SI LIVRARE
Magazinul online permite vânzarea și livrarea pe teritoriul Republicii Slovenia, precum și în alte țări enumerate mai jos. Costurile de livrare se plătesc sau sunt gratuite pentru comenzile de peste 40 EUR sau în timpul anumitor activități promoționale ale Magazinului Online.
Produsele aflate in stoc se livreaza in zilele lucratoare (exceptii: sarbatori legale sau evenimente neprevazute).
Produsul poate fi ridicat doar prin intermediul serviciului de livrare. Cumpărătorul plătește pentru transport și retur. Lista de prețuri de livrare este indicată în timpul comenzii articolului în sine. Toate expedierile vor fi trimise prin poștă recomandată și va fi posibilă urmărirea lor cu un cod, pe care îl veți primi împreună cu confirmarea expedierii expediate.
10. TIMP DE LIVRARE
Termenul de livrare pentru produsele aflate in stoc este de obicei de 1 - 3 zile de la depunerea comenzii.
Dacă termenul limită de livrare este excepțional mai lung, vă vom informa despre acest lucru în următoarele 48 de ore. Pentru produsele care nu sunt in stoc, timpul de livrare este mai mare, si anume pana la 14 zile.
11. RETRAGERE DIN CONTRACTUL SI RETURNAREA PRODUSELOR NOI
La achiziționarea la distanță (cumpărare online), consumatorul are opțiunea de a se retrage din contract fără a indica un motiv și de a returna produsul în termen de 14 zile de la cumpărare sau de la primirea produsului. Retragerea din comandă/contract (declarație pe link) trebuie trimisă în scris la adresa comercială: Itrendy d.o.o., Pelechova cesta 15, 1235 Radomlje, Slovenia, specificată în secțiunea Informații de bază sau prin e-mail la adresa info@ kiddo-world.com. Din declarația transmisă de consumator trebuie să reiese clar că acesta se retrage din contract pe Magazinul Online. Trebuie atasat si numarul facturii. Costul direct de returnare a mărfii reprezintă singurul cost al cumpărătorului în legătură cu retragerea din contract.
În cazul retragerii din contract, societatea va returna toate plățile primite imediat, sau cel mai târziu în termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere din contract și a produselor returnate care fac obiectul contractului. Compania returnează plățile către consumator folosind același mijloc de plată pe care l-a folosit consumatorul, cu excepția cazului în care consumatorul a solicitat în mod explicit utilizarea unui alt mijloc de plată și consumatorul nu suportă costuri ca urmare. Societatea poate reține rambursarea plăților primite până când bunurile returnate sunt acceptate sau până când consumatorul oferă dovada că a trimis bunurile înapoi. În cazul în care consumatorul a primit deja bunurile și se retrage din contract, acesta le va returna sau preda companiei sau unei persoane autorizate de societate să accepte bunurile, imediat sau cel târziu în termen de 14 zile de la notificare, cu excepția cazului în care societatea se oferă să colecteze mărfurile returnate. Se consideră că consumatorul returnează bunurile la timp dacă acestea sunt trimise înainte de expirarea perioadei de retur de 14 zile.
Consumatorul este responsabil pentru scăderea valorii bunurilor, dacă scăderea valorii este rezultatul unui comportament care nu este neapărat o determinare a naturii, proprietăților sau funcționării bunurilor. Consumatorul nu este răspunzător pentru o scădere a valorii bunurilor în cazul în care societatea nu îl informează cu privire la dreptul de retragere din contract.
Posibilitatea de retragere din contract este destinată astfel încât să puteți deschide produsul, să-l inspectați și, dacă nu vi se potrivește, sau așteptările dumneavoastră au fost diferite, să vă retrageți de la achiziție. Anularea achiziției este posibilă în ambalajul original, care nu trebuie deteriorat.
Pentru că ne dorim ca procesul de retragere din contract să decurgă fără probleme, am pregătit o scurtă listă la care să acordăm atenție atunci când cumpărăm de la distanță:
● deschideți cu grijă ambalajul și păstrați-l într-o stare nemodificată până când sunteți complet sigur că produsul este potrivit (vă rugăm să returnați ambalajul original nedeteriorat la returnarea articolului). ● la manipularea produsului pot apărea deteriorari și zgârieturi, în special produse cu suprafețe lăcuite - în caz de deteriorare și zgârieturi, acestea nu fac obiectul reclamațiilor, iar prețul produsului returnat este și el redus, ● urmele vizibile de utilizare (praf, păr, zgârieturi, pete, murdărie) nu sunt potrivite pentru retragerea din contract deoarece sunt inacceptabile din punct de vedere igienic. 12. GARANȚIA DE CONFORMITATE A BUNURILOR Furnizorul este responsabil pentru orice neconformitate a bunurilor care există la momentul livrării bunurilor și care devine evidentă în termen de doi ani de la livrarea bunurilor. Se presupune că neconformitatea bunurilor a existat deja la momentul livrării dacă devine evidentă în termen de un an de la livrarea bunurilor, cu excepția cazului în care furnizorul dovedește contrariul sau dacă această ipoteză este incompatibilă cu natura bunurilor sau natura neconformității. Consumatorul își poate exercita drepturile în baza garanției conformității dacă informează vânzătorul despre neconformitate în termen de două (2) luni de la descoperirea neconformității. În anunțul de neconformitate, consumatorul trebuie să descrie neconformitatea în detaliu și să permită vânzătorului să inspecteze bunurile. Notificarea de neconformitate trebuie să fie însoțită de o factură, contract sau alt document care confirmă achiziția. Consumatorul poate trimite notificarea de neconformitate la adresa de e-mail: info@kiddo-world.com, sau o poate livra personal la adresa: Pelechova cesta 15, 1235 Radomlje. Bunurile sunt în conformitate cu contractul de vânzare, în special atunci când este cazul (cerințe subiective pentru conformitatea bunurilor): - corespunde descrierii, tipului, cantității și calității și are funcționalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea și alte caracteristici cerute în contractul de vânzare; - este potrivită unui scop anume pentru care consumatorul are nevoie de el și pe care consumatorul l-a informat pe vânzător cel târziu la încheierea contractului de vânzare, iar prestatorul a fost de acord cu acest lucru; - este livrat cu toate accesoriile și instrucțiunile, inclusiv instrucțiunile de instalare, așa cum este specificat în contractul de vânzare, și - se actualizează conform prevederilor contractului de vânzare. Pe lângă îndeplinirea cerințelor de la paragraful anterior (cerințe subiective pentru conformitatea mărfurilor), mărfurile trebuie, de asemenea, (cerințe obiective pentru conformitatea mărfurilor): - corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal mărfuri de același tip, prin care, atunci când este cazul, trebuie luate în considerare alte reglementări, standarde tehnice sau, în absența unor astfel de standarde tehnice, coduri de conduită industriale aplicabile sectorului individual; ; - să fie de o asemenea calitate și să corespundă descrierii eșantionului sau modelului pe care furnizorul l-a pus la dispoziția consumatorului înainte de încheierea contractului de vânzare, atunci când este cazul; - să fie furnizate împreună cu astfel de accesorii, inclusiv ambalaj, instrucțiuni de instalare sau alte instrucțiuni, pe care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil să le primească, acolo unde este cazul, și - să fie de asemenea cantități și să aibă caracteristici și alte caracteristici, inclusiv în ceea ce privește durabilitatea, funcționalitatea, compatibilitatea și siguranța, așa cum sunt uzuale pentru bunuri de același tip și la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, având în vedere natura bunurilor și ținând cont orice declarație publică făcută în publicitate sau etichetare de către sau în numele vânzătorului sau a altor persoane din verigile anterioare ale lanțului contractual, inclusiv producătorul, cu excepția cazului în care furnizorul dovedește că:
▪ nu știa despre declarația publică și nu se poate aștepta în mod rezonabil să afle despre aceasta,
▪ declarația publică înainte de încheierea contractului de vânzare a fost corectată în același mod sau în mod comparabil în care a fost dată, sau
▪ declarația publică nu a putut influența decizia de cumpărare a bunurilor.
Furnizorul nu este responsabil pentru neconformitatea bunurilor dacă, în momentul încheierii contractului, a informat în mod expres consumatorul că o proprietate individuală a bunului se abate de la cerințele obiective de conformitate, astfel cum sunt determinate de legislația aplicabilă privind protecția consumatorului, iar consumatorul a acceptat expres și separat această abatere la momentul încheierii contractului.
Consumatorul poate solicita vânzătorului restabilirea gratuită a conformității bunurilor într-un termen rezonabil din momentul în care a notificat vânzătorului neconformitatea, care nu este mai mare de 30 de zile, fără inconveniente semnificative pentru consumator, având în vedere ia în considerare în special natura bunurilor și scopul pentru care consumatorul are nevoie de bunuri. Termenul poate fi prelungit pentru cel mai scurt timp necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii, dar nu mai mult de 15 zile, iar prestatorul va informa consumatorul cu privire la numărul de zile pentru prelungirea termenului și motivele prelungirii acestuia înainte de data expirarea perioadei de 30 de zile.
Consumatorul, care informează corect vânzătorul despre neconformitate, poate solicita vânzătorului în următoarea ordine:
1. stabilirea gratuită a conformității mărfurilor (reparație sau înlocuire);
2. reducerea prețului de cumpărare proporțional cu nerespectarea sau retragerea din contractul de vânzare și solicită restituirea sumei plătite.
În cazul în care existența neconformității bunurilor este contestată, furnizorul va notifica în scris consumatorul în termen de opt zile de la primirea cererii de garanție a consumatorului.
Daca neconformitatea a intervenit in mai putin de 30 de zile de la livrarea bunurilor, consumatorul se poate retrage din contract. Retragerea din contract se poate face cu o declarație atașată acestor termeni și condiții. Atunci când consumatorul se retrage din contractul de vânzare, furnizorul va returna consumatorului suma plătită imediat, dar nu mai târziu de opt zile de la primirea bunurilor sau a dovezii că consumatorul a trimis bunurile înapoi. Pretul de achizitie este returnat consumatorului in acelasi mod in care consumatorul a efectuat plata.
13. RETRAREA COMENZII DE CĂTRE PRESTATOR
În ciuda eforturilor noastre de a oferi cele mai actualizate și corecte informații, se poate întâmpla ca informațiile despre preț să fie incorecte. În acest caz, furnizorul va permite clientului să se retragă de la achiziție.
Ne rezervăm dreptul de a refuza o comandă pe care constatăm că nu o putem executa în condițiile menționate și informațiile pe care le avem. In cazul in care cumparatorul a transferat deja intregul pret de achizitie conform facturii proforme, numai acesta, inclusiv costurile de livrare, i se va returna in termen de 5 zile lucratoare.
Furnizorul își rezervă dreptul de a se retrage din contract dacă se constată o eroare semnificativă în conformitate cu articolul 46 din Codul obligațiilor.
14. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
Cumpărătorul prin introducerea datelor pe site sau prin trimiterea unei comenzi, permite prelucrarea datelor cu caracter personal. Magazinul online folosește și stochează datele obținute în conformitate cu legislația aplicabilă.
Datele cu caracter personal sunt colectate exclusiv în scopul procesării comenzilor și pentru nevoile interne ale Magazinului Online, pentru nevoile de plată a comenzilor, scopuri statistice, trimitere de oferte, segmentare clienți, procesare comportament de cumpărare, trimitere de material publicitar și oferte etc.
Magazinul online se angajează să protejeze toate datele personale. Datele colectate nu vor fi în niciun caz predate unor terți sau persoane neautorizate. Cumpărătorul însuși este responsabil și de securitatea datelor, prin asigurarea securității numelui de utilizator și parolei sale.
Puteți obține mai multe informații despre protecția datelor cu caracter personal în cadrul companiei din „Politica de confidențialitate”, accesibilă la link.
15. PLÂNGERI ȘI LITIGIE
Puteți depune o reclamație în scris la adresa comercială specificată în secțiunea Informații de bază sau prin e-mail la info@kiddo-world.com. Vom răspunde la reclamațiile dumneavoastră cât mai curând posibil, nu mai târziu de 30 de zile de la primirea acestora.
Magazinul online va trimite o decizie cu privire la obiecție cu explicații corespunzătoare în scris la adresa de contact a clientului în termen de 30 de zile lucrătoare. Prin aceasta, decizia Magazinului Online este definitivă și procesul intern de contestație este finalizat.
Vom încerca să rezolvăm orice dispute pe cale amiabilă. În cazul în care un acord nu este posibil, instanța din Velenje este competentă pentru soluționare, cu excepția cazului în care consumatorul este supus altor jurisdicții opționale permise de legislația relevantă. Legea aplicabilă este legea aplicabilă a Republicii Slovenia.
16. NOTIFICARE LEGALĂ
Magazinul online și toate informațiile de pe acesta, cum ar fi textele, imaginile articolelor, elementele grafice și video, sunt protejate de Legea drepturilor de autor și nu pot fi reproduse sau utilizate fără permisiunea prealabilă scrisă. Marca și logo-ul Kiddo World sunt deținute de Alma Trade d.o.o.
17. SOLUȚIONAREA ÎN AFARA JUDECĂTORĂ A LITIGIILOR
În conformitate cu normele legale, nu recunoaștem niciun furnizor de soluționare extrajudiciară a litigiilor consumatorilor ca fiind competent să rezolve o dispută cu consumatorii pe care un consumator ar putea să o inițieze în conformitate cu Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor dintre consumatori. Compania Alma Trade d.o.o. informează consumatorii pe site-ul său și publică un link electronic către platforma de soluționare online a litigiilor consumatorilor (SRPS). Platforma este disponibilă consumatorilor la linkul de aici.
Regulamentul menționat mai sus provine din Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor, Regulamentul (UE) nr. 524/2013 a Parlamentului European și a Consiliului privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor și modificarea Regulamentului (CE) nr. 2016/2004 și Directiva 2009/22/CE.
18. DISPOZIȚII FINALE
Magazinul online își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile în orice moment sau fara notificare prealabila. Termenii și condițiile modificate vor fi publicate pe site-ul web al furnizorului.
Ultima modificare: 17.4.2024